SEO Certified

Konshens X Savagesavo "Island Glue" Official Remix




[Intro]

[Konshens] yeah, a this name dancehall [Savage] gyal gyal [Konshens] a this, [Savage] a savage [Konshens] a konshens [Savage] wah dat again [Konshens] yeah yeah from me you i know [Savage] fi the gyal dem [Konshens] we gonna fuck tonight [Savage] affi wuk, affi wuk, affi wuk, gyal, gyal, gyal

[Verse 1]

Yuh come in a you gi weh the pussy outfit yuh plan up fi dah fuck don't it love how yuh body cock up and the way you bounce it like a jockey pon dah cocky yah you fi go come sit gyal yuh body tun up like a distortion and me love the way you back it up without nuh caution dancehall buss in you mek yuh wah man so me tell the selector fi run the raw one 

[Chorus]

long time you got you eyes on me long time me have me eye pon you see seh you is a wild one too exotic gyal you got the island glue from me see you i know...done know we gonna fuck tonight and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop,drop,drop from me see you i know...me done know [Savage] affi wuk, affi wuk we gonna fuck tonight [Savage] affi wuk, affi wuk [Konshens] and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop



[Verse 2]

Dah gyal yah hotter than the tea in a the coffee shop (coffee shop) and when you walk in a the street you mek the traffic stop (traffic stop) bumper jump like the rabbit in the magic hat tonight me ago strike you like a matches box if dah gyal yah was a show me would a watch it back, tonight she want fi treat me like a lollipop face white she never know seh me cocky black me a pull out she a bawl seh me musn't stop


[Chorus]

long time you got you eyes on me long time me have me eye pon you see seh you is a wild one too exotic gyal you got the island glue from me see you i know...done know we gonna fuck tonight and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop,drop,drop from me see you i know... me done know  we gonna fuck tonight hey girl and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop

[Verse 3]

Whole night she a wine up in a the middle, middle tek off like a missile when she get the grizzle grizzle, she a ride a nuh trice a nuh bicycle, cycle, look up in a me eyes if yuh hide sittn bend over touch the ground like you find sittn me a work like me escape five prison, prison freaky music she like listen cocky dead she ressurrect it like christ risen 

[Chorus]

long time you got you eyes on me long time me have me eye pon you see seh you is a wild one too exotic gyal you got the island glue from me see you i know...done know we gonna fuck tonight and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop,drop,drop from me see you i know... me done know  we gonna fuck tonight hey girl and i'm so glad fi dat mek yuh panty drop







Konshens X Savagesavo "Island Glue" Official Remix Konshens X Savagesavo "Island Glue" Official Remix Reviewed by Michael X on April 12, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.