SEO Certified

Tommy lee sparta "Dismiss" Jahmeil (Diss Track) Lyrics + Audio



yo send you to the morgue hmm, me will send you to the morgue, send you to the morgue, to the morgue, morgue

[verse 1]

you feel a chatting alone all a the dawg dem locking a chrome so you ago cut me throat you touch the road a body that in a hole copper mek you [cough] catching a cold mi wah mek a statement gi mi yuh hand mi send it back wid a note funeral day da traffic yah slow suh me a medz pon the crime comin like eh me watching a show pull up pon the lef di strappings a roar mi clapping a 4 pon the six man weh have the coffin a hold 

[chorus]

Send dah message yah keep the street cred wi nuh beat bwoy a beat wi beat lead duh nuh mek me pree yuh people will dead and if yuh diss me in a the past me seek fi revenge and it nuh over til me seh it over (no sah) pull up pon the block i'm in the rover hold on pon the glock gimmi a chaueffeur see yuh through the scoper shoot yuh and you gal wah gi yuh blowjob

[Hook]

War,anyweh mi see yuh likkle bwoy me dismiss yuh 
War,a bet mi mek di spartan dem done a clip gi yuh 
Anyweh me see yuh likkle bwoy me a dash yuh weh 
Spartan!!!

[Bridge]

Yow it ironic how dem start a war and hide from it cyah understand it, comin like spanish...
yow it ironic how the bwoy panic try vanish me did a try civil now me style savage
yow it ironic buss di friend head the bwoy vomit buss the keltec wid dynamics.
yow it ironic how me sink yuh friendship another titanic,


Tommy Lee Sparta "Dismiss" Lyric Video + Mp3




[Verse 2]

Me buss dem strapping yah proud walk up and buss me glock in a crowd if them clapping a roud it ago fly nah guh stop in a bone 
look how yuh cerebellum drop inna road if me did young dem wouldn't hackle me round,me have the matic yah now me a strike, cyah match it yah now, badmind better watch it yah now
dem tell the officer bout me locking guns and what's the amount informer get a shot in a mouth

[Outro]

War,anyweh mi see yuh likkle bwoy me dismiss yuh 
War,a bet mi mek di spartan dem done a clip gi yuh 
Anyweh me see yuh likkle bwoy me a dash yuh weh 
Spartan!!!


Tommy lee Spart "Dismiss" Mp3 Download




Tommy lee sparta "Dismiss" Jahmeil (Diss Track) Lyrics + Audio Tommy lee sparta "Dismiss" Jahmeil (Diss Track) Lyrics + Audio Reviewed by Michael X on April 18, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.